This Weeks Thursday IntrAclan Match 9pm whos up for it?

Forum used as a general chat area
l2es-daxx
Posts: 79
Joined: Fri Sep 30, 2005 1:00 am
Contact:

Post by l2es-daxx » Tue Oct 18, 2005 4:41 pm

I really need to start getting used to working in sqauds and t/s,been lone wolf long enough.but this week i'm nights so would only be able to play untill 2100 :cry:



crewey

Post by crewey » Tue Oct 18, 2005 5:17 pm

Should be there also....
As long as her in doors doesn't escape from her sound proof box :lol:

User avatar
munter
Posts: 370
Joined: Fri Jul 29, 2005 1:00 am
Location: Weymouth

Silence is golden ...

Post by munter » Tue Oct 18, 2005 6:28 pm

Hey crewey, I got the same issues and usually have to wait for her indoors to go to bed b4 I play :cry: .... but you may find some stuff here http://www.domesticsoundproofing.co.uk/products.htm - LOL

:wink:

And what's all this about people having lives outside of BF2 - bloody disgraceful I call it, in my day it wouldn't have blah blah blah rant rant gibber drool drool zzzzzzzzzzzzzz
Image

ade010
Posts: 143
Joined: Tue Oct 04, 2005 1:00 am
Location: Wigan

Yes Sir!

Post by ade010 » Tue Oct 18, 2005 6:36 pm

Will be there present and correct sir :twisted:
Image

Calmae
Posts: 96
Joined: Wed Oct 05, 2005 1:00 am
Location: Hitchin, Hertfordshire

Re: Silence is golden ...

Post by Calmae » Tue Oct 18, 2005 7:46 pm

munter wrote:Hey crewey, I got the same issues and usually have to wait for her indoors to go to bed b4 I play :cry: .... but you may find some stuff here http://www.domesticsoundproofing.co.uk/products.htm - LOL
Haha! Legend :D

Or alternitavley..... http://www.risingstarproductions.org/im ... gagged.JPG
Image

User avatar
munter
Posts: 370
Joined: Fri Jul 29, 2005 1:00 am
Location: Weymouth

Re: Silence is golden ...

Post by munter » Tue Oct 18, 2005 7:58 pm

Calmae wrote:
Haha! Legend :D

Or alternitavley..... http://www.risingstarproductions.org/im ... gagged.JPG
LMAO Calmae - but judging by the [cough cough] quality of that photo I think we frequent the same kind of websites :wink: and I was just wondering how he was gonna ram his co*k down her throat with that blindfold over her mouth :roll:

:twisted:

PS: K/D ratio of 1.61 ------- catching you up m8!
Image

Calmae
Posts: 96
Joined: Wed Oct 05, 2005 1:00 am
Location: Hitchin, Hertfordshire

Post by Calmae » Tue Oct 18, 2005 10:18 pm

You've caught me up now, exactly the same.

i went to google images and typed in "gagged" for that pic btw ^^
Image

User avatar
elkman
Posts: 19
Joined: Tue Jul 26, 2005 1:00 am
Location: Bristol

Thurs Battle

Post by elkman » Tue Oct 18, 2005 10:38 pm

I'll be there

zaxonknight
Posts: 9
Joined: Sun Oct 16, 2005 1:00 am
Location: Sheffield

Post by zaxonknight » Tue Oct 18, 2005 11:24 pm

yep count me in :twisted:

MadDog
Posts: 8
Joined: Mon Oct 10, 2005 1:00 am
Location: Rugby

Post by MadDog » Wed Oct 19, 2005 8:56 am

Bump

mastah_killah
Posts: 3
Joined: Sun Sep 11, 2005 1:00 am
Location: Coventry/Edinburgh

Post by mastah_killah » Wed Oct 19, 2005 11:10 am

count me in
Image

Image

LabRat

Post by LabRat » Wed Oct 19, 2005 7:11 pm

I'll be back :D :D

Count this old codger in - Thursday evenings is now playtime for da Rat!!

crewey

Post by crewey » Wed Oct 19, 2005 7:39 pm

Munter wrote
Hey crewey, I got the same issues and usually have to wait for her indoors to go to bed b4 I play .... but you may find some stuff here http://www.domesticsoundproofing.co.uk/products.htm - LOL

crewey

Post by crewey » Wed Oct 19, 2005 7:45 pm

:? :?
Cal wrote
Pmsl guys f**ked the posts up split in two somehow..
I'll be making a purchase me thinks :lol:

Guest

Post by Guest » Wed Oct 19, 2005 9:21 pm

I'll be there Mrix

ElGordo

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests